Zespół Poradni pracuje pod regularną superwizją Superwizora zewnętrznego.
Beata Grotowska
Psycholożka, psychoterapeutka.
Prowadzi psychoterapię dzieci, dorosłych i rodzin.
Ukończyła:
– 4-letnie całościowe szkolenie Psychoterapia zintegrowana z uwzględnieniem systemowej terapii rodzin oraz pracy z dzieckiem i młodzieżą — akredytowane przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne.
– roczne szkolenie z psychoterapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży.
– Wprowadzenie do terapii par skoncentrowanej na emocjach EFT.
Dodatkowo szkoliła się m.in. w zakresie:
- diagnozowania i prowadzenia psychoterapii dzieci i młodzieży z zespołem Aspergera, ADHD, zaburzeniami lękowymi, depresją, PTSD, niską samooceną, problemami z zachowaniem, zaburzeniami zachowania (u nastolatków), zaburzeniami odżywiania, tikami, OCD
- Psychopatologii,
- Racjonalnej Terapii Zachowania,
- Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach,
- pracy z pacjentami z zaburzeniami preferencji seksualnej,
- pracy z pacjentami zgłaszającymi myśli samobójcze,
- stosowania leków w psychiatrii,
- pracy z dorosłymi pacjentami z diagnozą zespołu Aspergera,
- pracy z pacjentem z doświadczeniem traumy z dzieciństwa,
- pracy z pacjentem z poczuciem beznadziei,
- pracy z pacjentem, który doświadczył wykorzystania seksualnego,
- pracy z pacjentem ,,zajadającym stres”,
- pracy z traumą pierwszego typu,
- wspierania rodziców w procesie terapii dzieci,
- pokonywania oporu nastolatka,
- dialogu motywującego,
- pracy z dzieckiem krzywdzonym,
- zachowań autoagresywnych u dzieci i młodzieży,
- zaburzeń integracji sensorycznej u dzieci,
- Psychoedukacji dzieci i nastolatków o ASD i ADHD
- Psychoedukacji dorosłych z ASD i ADHD
- Skutecznej praca z ASD i ADHD
- Terapii zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży z ASD i/lub ADHD.
- Współwystępowania depresji oraz ASD i/lub ADHD.
- Wybuchów złości i (auto)agresji w ADHD i ASD.
- Zaburzeń lękowych w ASD i ADHD.
- Zaburzeń obsesyjno- kompulsyjnych (OCD) oraz ADHD i/lub ASD.
Współautorka książki: ,,Codzienność dziecka z zespołem Aspergera okiem rodzica i terapeuty”, wyd. Harmonia, autorka artykułów o problemach dzieci i dorosłych z zespołem Aspergera.
Autorka badań nad umysłowością nastolatków z zespołem Aspergera.
Członek Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.
Pasjonatka psychopatologii i neuropsychologii, zwolenniczka indywidualnego podejścia do każdego człowieka i całościowej opieki nad rodziną.
W Fundacji SAVANT prowadzi:
psychoterapię dzieci, młodzieży, dorosłych, rodzin,
treningi umiejętności społecznych, grupy terapeutyczne dla nastolatków,
szkolenia dla szkół, warsztaty dla rodziców i kadry pedagogicznej.
W wakacje wyjeżdża z dziećmi i młodzieżą na obozy terapeutyczne.
Udziela konsultacji dla rodziców, nauczycieli, i innych specjalistów.
Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.
Kontakt: beata.grotowska@savant.org.pl
Magda Kuśmierz
Socjolog, Psychoterapeutka poznawczo-behawioralna w trakcie 4-letniego szkolenia prowadzącego do uzyskania Certyfikatu Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej.
Terapeutka motywująca, dyplomowany Coach.
Absolwentka Wydziału Socjologii UW i studiów doktoranckich w Szkole Nauk Społecznych IFiS Polskiej Akademii Nauk oraz podyplomowych studiów „Coaching Profesjonalny” w Akademii L. Koźmińskiego w Warszawie. Ukończyła zintegrowany kurs Terapii Motywującej i uzyskała Certyfikat nr 134 Polskiego Towarzystwa Terapii Motywującej.
Trenerka Dialogu Motywującego. Członkini MINT (Motivational Interviewing Network of Trainers), PTTM oraz PTTPB.
Ukończyła szkolenia z Terapii Schematów, a także z zakresu Treningu Umiejętności Społecznych dzieci i nastolatków z całościowymi zaburzeniami neurorozwojowymi.
Swoje doświadczenie w pracy diagnostycznej i terapeutycznej zdobywała jako Konsultantka Telefonu Wsparcia Fundacji „Nagle Sami” dla osób po stracie oraz w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie na Oddziale Dziennym Diagnostyczno-Terapeutycznym dla chorych na zaburzenia psychotyczne oraz dla chorych na zaburzenia afektywne i lękowe III Kliniki Psychiatrii. Pracowała również jako wychowawca na obozach dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami neurorozwojowymi.
Obecnie jest psychoterapeutką w Ośrodku Terapeutycznym Fundacji „Nagle Sami”, gdzie prowadzi terapie indywidualne pacjentów oraz Grupy Wsparcia dla osób w żałobie.
Jako Trenerka Dialogu Motywującego realizuje warsztaty z tego zakresu dla Nauczycieli, Terapeutów i Kadry ośrodków pomocowych.
Mama trójki wspaniałych, nastoletnich dzieci – dwóch córek i syna. Wielbicielka wakacji nad polskim morzem, górskich wycieczek i dobrego jedzenia. Relaksuje się czytając, gotując, tańcząc i spotykając z przyjaciółmi.
W Fundacji Savant prowadzi terapie indywidualne i grupowe oraz Treningi Umiejętności Społecznych dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych w spektrum autyzmu. Udziela konsultacji dla rodziców. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji zespołowej i indywidualnej.
Monika Czajka
Psycholog, certyfikowany Terapeuta pedagogiczny i TUS
Posiada 18-letnie doświadczenie w pracy w placówkach oświatowych, praktyczne umiejętności z zakresu stosowania metod oddziaływania wychowawczego, pracy z rodzicami i nauczycielami.
Tytuł magistra psychologii zdobyła na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Psychologii. Podyplomowo studiowała oligofrenopedagogikę w Akademii Pedagogiki Specjalnej.
Dodatkowo szkoliła się w zakresie terapii pedagogicznej, radzenie sobie w sytuacjach trudnych wychowawczo, bezpieczeństwa w internecie, pracy pedagogicznej z uczniami z zespołem Aspergera. Zrealizowała 1 stopień szkolenia TSR.
Odbywała liczne staże m.in. w Placówkach zajmujących się terapią osób z zespołem Aspergera.
Stosuje niestandardowe rozwiązania i kreatywne sposoby radzenia sobie z trudnościami. Jest urodzoną optymistką. Potrafi rozpoznawać i analizować przyczyny niepowodzeń edukacyjnych. Diagnozuje sytuacje wychowawcze w szkole w celu rozwiązywania trudności wychowawczych i wspierania rozwoju dzieci i młodzieży.
Joanna Trafisz
Psycholog, Psychoterapeutka dziecięca w trakcie szkolenia w 4-letniej Szkole Psychoterapii Dzieci i Młodzieży organizowanej przez Laboratorium Psychoedukacji i Ośrodek Regeneracja. Absolwentka Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie i studiów podyplomowych z zakresu Wczesnej Interwencji i Wczesnego Wspomagania Rozwoju Małego Dziecka w tym Dziecka z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.
Doświadczenie zdobywała podczas stażu na Oddziale Dziennym Psychiatrycznym dla Dzieci w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii, w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz pracując jako psycholog w przedszkolach integracyjnych i ogólnodostępnych.
Prowadzi indywidualną psychoterapię dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym doświadczających trudności o podłożu emocjonalnym, mierzących się z lękiem, w tym z mutyzmem wybiórczym, doświadczających trudności w relacjach społecznych, dla dzieci ze spektrum autyzmu, z Zespołem Aspergera oraz z ADHD.
Pracuje też jako psycholog w warszawskich przedszkolach, gdzie prowadzi konsultacje wychowawcze dla rodziców, wspiera nauczycieli oraz udziela wsparcia psychologicznego dzieciom prowadząc zajęcia indywidualne i Treningi Umiejętności Społecznych.
Ukończyła kursy i szkolenia w obszarze wspierania małego dziecka i jego rodziny m.in z zakresu: prowadzenia psychoterapii dzieci przez zabawę, prowadzenia konsultacji i warsztatów wychowawczych dla rodziców, psychoedukacji dzieci i rodziców o ASD i ADHD, prowadzenia terapii ADHD u dzieci, czy doskonalących w pracy z dzieckiem z mutyzmem wybiórczym.
Pracuje terapią przez zabawę czerpiąc z podejścia psychodynamicznego oraz z myślenia systemowego.
W Fundacji Savant prowadzi psychoterapię dzieci oraz konsultacje dla rodziców.
Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.
Pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Karolina Dębowska
Psycholog, Trener Umiejętności Społecznych (TUS)
Absolwentka Psychologii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim w Lublinie.
Ukończyła studia podyplomowe na KUL w zakresie Przygotowania pedagogicznego.
Trener Umiejętności Społecznych TUS dla grup wiekowych 8-13 lat. Specjalizuje się w pracy z dziećmi od 3 roku życia.
Doświadczenie zdobywała w Poradniach Psychologiczno-Pedagogicznych, placówce opiekuńczo-wychowawczej oraz na oddziale dziennym w Szpitalu Psychiatrycznym.
Na co dzień pracuje w ogólnodostępnych przedszkolach. Prowadzi indywidualne i grupowe zajęcia dla dzieci, wspiera nauczycieli przedszkolnych i prowadzi konsultacje dla rodziców.
Swoją pracę poddaje regularnej superwizji
Martyna Drapała
Psycholog, Pedagog
Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, gdzie uzyskała tytuł magistra psychologii. Studiowała na Uczelni Nauk Społecznych w Łodzi przygotowanie pedagogiczne. Terapeuta Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.
Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Wczesnego Wspomagania Rozwoju małych dzieci ze złożonymi zaburzeniami oraz wsparcia dla ich rodzin na Akademii Pedagogiki Specjalnej.
Ukończyła I stopień integracji sensorycznej SI. Ma za sobą certyfikowany kurs wprowadzający do metody Wideotreningu Komunikacji.
Ma uprawnienia do Diagnozy intelektu Skalą Inteligencji Stanford-Binet 5, diagnozy dysleksji rozwojowej, dyskalkulii oraz gotowości szkolnej dzieci i młodzieży.
Skończyła szkolenie z Treningu Umiejętności Społecznych TUS w Centrum Terapii Autyzmu, terapii ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia: Diagnoza-terapia-masaż w Procentrum.
Na co dzień pracuje w Fundacji Savant i w warszawskim przedszkolu.
Specjalizuje się i prowadzi:
– konsultacje dla rodziców dzieci przedszkolnych z trudnościami rozwojowymi
– terapię psychologiczną dzieci
– interwencję we wczesnym dzieciństwie, która jest systemem wsparcia i edukacji dla bardzo małych dzieci z opóźnieniami rozwojowymi lub niepełnosprawnością.
Udziela pomocy psychologicznej, pedagogicznej i terapeutycznej dzieciom z odroczonym obowiązkiem szkolnym.
Swoje doświadczenie pogłębia współpracując z przedszkolami integracyjnymi i ogólnodostępnymi.
Ma za sobą działania w Centrum Terapii Dzieci Definitiva w Warszawie oraz w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Płońsku.
Autorka Warsztatów dla dzieci w wieku przedszkolnym „Emocje naszymi przyjaciółmi”.
Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.
Estera Sekuła
Pedagog, czynny zawodowo nauczyciel wychowania przedszkolnego, Trener TUS Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej ze specjalnością psychopedagogika kreatywności, która daje jej uprawnienia do pracy z dziećmi i młodzieżą na różnych poziomach edukacji. Posiada także, przygotowanie do pracy w zakresie identyfikacji, stymulowania i wspierania zdolności twórczych. W tym roku przygotowuje się do obrony magistra psychologii w ścieżce klinicznej na Uniwersytecie SWPS. Prywatnie uwielbia sztukę, zwłaszcza muzykę, która jest nieodłączną częścią jej życia, bowiem od wczesnych lat dzieciństwa uczęszczała do Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia. Przestrzeń do działań twórczych odnajduje przy współpracy z Fundacją Stacja Badawcza w okresach wakacyjnych prowadząc artystyczne warsztaty. Na co dzień pracuje w Fundacji Savant w roli trenera TUS i w warszawskim przedszkolu językowym.
Katarzyna Rybacka
Psycholog, Pedagog specjalny. Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego – uzyskany tytuł magistra psychologii (ukończona specjalizacja z psychologii klinicznej dziecka i jego rodziny). Ukończone studia podyplomowe kwalifikacyjne na Uczelni Nauk Społecznych w Łodzi na kierunku Przygotowanie Pedagogiczne oraz Pedagogika specjalna w zakresie edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Ukończyła • Kurs Certyfikacyjny „Trening umiejętności społecznych – efektywne kształtowanie kluczowych umiejętności psychospołecznych oraz życiowych” w Centrum szkoleniowo – terapeutycznym SENS • Kurs Certyfikacyjny „Terapia ręki I i II” w Psychologicznym Centrum Rozwoju w Lublinie, • Szkolenie: Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach – kurs podstawowy. Szkolenie TSR I stopnia w Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. • Kurs Certyfikacyjny „Diagnoza zaburzenia ze spektrum autyzmu przy wykorzystaniu protokołu obserwacji ADOS-2.” Pracowała w szkole podstawowej jako osoba wspomagająca dzieci z różnego rodzaju problemami takimi jak: deficyty w umiejętnościach szkolnych, trudności z kontrolą i regulacją emocji, jak również zaburzenia rozwojowe np. ze spektrum autyzmu. Odbyła staż w Ośrodku Terapeutycznym „Mówi się” przynależnym do Fundacji „Mówi się”. Obecnie pracuję w jednym z podwarszawskich przedszkoli oraz Fundacji Savant. Ma doświadczenie głównie w pracy z dziećmi 3- 12 lat w szczególności z dziećmi z różnego rodzaju zaburzeniami neurorozwojowymi. Interesuje ją tematyka psychologii klinicznej dziecka, diagnoza i pomoc psychologiczna w sferze emocjonalno – społecznej. Stara się regularnie poszerzać i uaktualniać swoją wiedzę w tym zakresie.
Bogdan Mizerski
Psycholog, dyplomowany coach.
Ukończył 12-miesięczne szkolenie z terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży.
Ukończył roczne, podyplomowe studia na kierunku Coaching Profesjonalny.
Szkolił się m.in. w zakresie:
diagnozowania i prowadzenia psychoterapii dzieci i młodzieży z zespołem Aspergera, ADHD, zaburzeniami lękowymi, depresją, PTSD, niską samooceną, problemami z zachowaniem, zaburzeniami zachowania (u nastolatków), zaburzeniami odżywiania, tikami, OCD oraz wspierania rodziców w procesie terapii dzieci, pokonywania oporu nastolatka, pracy z dzieckiem krzywdzonym, zaburzeń integracji sensorycznej u dzieci.
Założyciel portalu i forum ADHD.org.pl, administrator i ekspert na forach dotyczących zaburzeń neurorozwojowych.
Organizator grup wsparcia dla rodziców dzieci z ADHD i innymi trudnościami wychowawczymi, wykładowca szkoleń dla rodziców i opiekunów dzieci z ADHD i zespołem Aspergera oraz zaburzeń pokrewnych.
Wieloletni praktyk w zakresie pracy z dziećmi i młodzieżą z ADHD, zespołem Aspergera i zaburzeniami pokrewnymi. Pasjonat nauki i psychologii ewolucyjnej. Autor wielu wypowiedzi w TVP, TVN, Polsat News, TOK FM.
Autor badań dotyczących specyficznych umiejętności i predyspozycji nastolatków z ADHD.
Informatyk z dużym stażem w budowie aplikacji, administracji systemów informatycznych, systemów operacyjnych i baz danych.
W Fundacji SAVANT prowadzi: terapię psychologiczną młodzieży, coaching dla młodzieży i dorosłych, treningi umiejętności społecznych, szkolenia dla szkół, warsztaty dla rodziców i kadry pedagogicznej, udziela konsultacji dla rodziców i nauczycieli.
Specjalizuje się w pracy z dziećmi od 10 r.ż., młodzieżą i dorosłymi. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.
Kontakt: bogdan.mizerski@savant.org.pl
Aniela Januś
Psycholożka, Seksuolożka, Psychoterapeutka integracyjna. Prowadzi psychoterapię młodzieży i dorosłych.
Absolwentka Wydziału Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją wychowawczą stosowaną. Ukończyła roczne szkolenie z terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży oraz studia podyplomowe z seksuologii klinicznej na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.
Umiejętności niezbędne w zawodzie psychologa zdobyła m.in. pracując jako konsultantka Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111 w Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, psycholog w placówkach oświatowych – szkole średniej i poradni psychologiczno-pedagogicznej oraz w jako animator zajęciowy na oddziałach psychiatrii dziecięcej z ramienia Fundacji Druga Strona Lustra. Doświadczenie kliniczne wzbogaciła dzięki stażowi w Środowiskowym Domu Samopomocy dla Osób Chorujących Psychicznie i Szpitalu Specjalistycznym im. dr J. Babińskiego w Krakowie.
W zakresie seksuologii swoje umiejętności pogłębia poprzez udział w licznych szkoleniach i konferencjach, m.in. „Seksualność osób z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną”, „Rozwój psychoseksualności dziecka”, „LGBT+ – wiedza i kompetencje w pracy pomocowej”. Odbyła również staż w Poradni Seksuologicznej i Patologii Współżycia Szpitala Nowowiejskiego.
Obecnie pracuje również jako psychoterapeuta w Centrum Pomocy Profesjonalnej oraz konsultant w Telefonie Zaufania dla Dzieci i Młodzieży. Wspiera osoby dorosłe i nastolatki doświadczające kryzysów, mające trudności w relacjach interpersonalnych oraz zmagające się z obniżonym nastrojem, lękami i niską samooceną. Pomaga młodzieży w spektrum autyzmu i z ADHD zrozumieć siebie i swoje emocje oraz wspiera ich integrację ze środowiskiem rówieśniczym. Towarzyszy osobom doświadczającym trudności w obszarach swojej seksualności.
W Fundacji SAVANT prowadzi treningi umiejętności społecznych, terapię indywidualną dzieci i młodzieży oraz konsultacje seksuologiczne. W wakacje pełni rolę wychowawcy podczas obozów terapeutycznych.
Specjalizuje się w pracy z młodzieżą od 12 r.ż. i dorosłymi.
Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.
Magdalena Rucińska
Pedagog specjalny. Surdopedagog. Czynny zawodowo Nauczyciel wychowania przedszkolnego.
Absolwentka Wydziału Pedagogicznego na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. Absolwentka studiów II stopnia na kierunku Pedagogika Specjalna w specjalności Surdopedagogika z terapią pedagogiczną.
Ukończyła szkolenia:
„Przygotowanie do pełnienia funkcji wychowawcy w placówkach wypoczynku dzieci i młodzieży”,
„Zrozumieć dziecko – Rozwój Przedszkolaka”,
„Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole”,
„Diagnoza i Terapia Ręki” (I i II stopnia),
„Trener umiejętności Społecznych Dzieci i Młodzieży”.
Przebyła praktyki pod kątem pracy z dziećmi niesłyszącymi i słabosłyszącymi w Specjalnym Ośrodku Szkolno-wychowawczym w Łodzi. Ukończyła praktykę Terapii pedagogicznej w placówce integracyjnej w Warszawie oraz Trening Umiejętności Społecznych w Fundacji Savant.
Doświadczenie zawodowe zdobyła podczas pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Kwalifikacje pogłębiała w Integracyjnych grupach przedszkolnych i pracy jeden na jeden w dziećmi z zespołem Aspergera i w spektrum autyzmu.
Związana z Fundacją Savant, gdzie prowadzi zajęcia z Treningu Umiejętności Społecznych dla Dzieci i Młodzieży. Prowadzi również konsultacje dla Rodziców.
Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.
Prywatnie uwielbia podróżować z plecakiem, czytać oraz spotkać się z przyjaciółmi.
Marzena Nowakowska
Psycholog, Pedagog
Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie UKSW.
Ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytecie SWPS o specjalności ,,Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dzieci od 0-6r.ż.”.
W Centrum CBT ukończyła półroczny kurs Terapii Poznawczo – Behawioralnej Dzieci i Młodzieży.
Ma kwalifikacje pedagogiczne zdobyte na Uczelni Nauk Społecznych. Ukończyła 1 stopień szkolenia z Integracji Sensorycznej SI.
Szkoliła się w zakresie terapii dziecka z mutyzmem wybiórczym.
Trener Umiejętności Społecznych TUS dla grup wiekowych 4-13 lat. Specjalizuje się w pracy z dziećmi od 4 r.ż.
Ma wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu, które zdobywała między innymi, pracując w przedszkolach terapeutycznych.
Prowadzi terapię indywidualną dzieci ze szczególnymi trudnościami w zachowaniu i zaburzeniami lękowymi. Pracuje również w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej gdzie konsultuje, diagnozuje i wydaje opinie na potrzeby zespołów orzekających.
W Fundacji SAVANT współprowadzi Treningi Umiejętności Społecznych terapię indywidualne dzieci i młodzieży z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i mutyzmem wybiórczym. W trakcie swojej pracy uczestniczy w tworzeniu indywidualnych planów i programów terapeutycznych oraz ich realizacji zarówno indywidualnie, jak i w grupie.
Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.
Anna Sak-Gumińska
Psycholog, Coach, Terapeuta rodzinny.
Ukończyła Studia Podyplomowe – Poradnictwo rodzinne i psychologiczno-pedagogiczne (profilaktyka i terapia systemów rodzinnych)/terapeuta rodzinny oraz szkolenia z zakresu coachingu:
Coach kryzysowy – Akademia Coachingu Kryzysowego z wykorzystaniem zagadnień psychologii kryzysu i interwencji kryzysowej. Certyfikat honorowany przez Polskie Towarzystwo Psychotraumatologiczne.
Life Coach Studia Podyplomowe Collegium Civitas
Trenerka i Szkoleniowiec. Trener Umiejętności Społecznych TUS.
Specjalizuje się w indywidualnej pracy z nastolatkiem od 12 roku życia, u którego występuje kryzys. Pomaga młodym dorosłym. Pracuje systemowo z rodzicem/rodziną i nastolatkiem.
Pociągają ją wyzwania i zmiany. Potrafi odkryć i pokazać mocne strony młodego i dojrzałego człowieka. Razem układa życiowe puzzle, które budują poczucie własnej wartości, świadomość sprawczości i wzmacniają w pogubieniu.
Doświadczenie w pracy z Klientami: • Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
• Centrum Praw Kobiet • Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Telefon i czat zaufania Ogólnopolska linia wsparcia psychologicznego dla dzieci i młodzieży w kryzysie psychicznym
• Instytut Psychologii Zdrowia PTP
• Kryzysowy Telefon Zaufania 116 123
• Ośrodki Pomocy Społecznej w unijnym Projekcie Aktywna Rodzina
• Fundacja Dobrze Że Jesteś • Klinika Zaburzeń Odżywiania “Otulenie”
W Fundacji SAVANT prowadzi Treningi Umiejętności Społecznych TUS dla nastolatków i terapie indywidualne. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.
Olga Stępień
Psycholog, Trener Umiejętności Społecznych TUS, Diagnosta
Absolwentka Psychologii o specjalności Psychologia Kliniczna na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Odbyła roczne Studium Terapii Dzieci i Młodzieży w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii. Posiada Certyfikat Trenera Umiejętności Społecznych TUS. Ma uprawnienia diagnostyczne do stosowania: => Skali Inteligencji Stanford-Binet 5 => ADOS-2 => Skali Inteligencji Stanford-Binet 5 => protokołu obserwacji ADOS-2 oraz specjalistycznej baterii diagnozy zdolności poznawczych i umiejętności szkolnych SB6/18 oraz tzw. gdańskich baterii testów B7/9, B10/12, B13/15 oraz B16+.
Doświadczenie zdobywała prowadząc Grupowe Treningi Umiejętności Społecznych dla dzieci z diagnozą autyzmu, zespołu Aspergera i ADHD, a także prowadząc indywidualne konsultacje psychologicznych w Fundacji Terapeutycznej. Stale pogłębia swoją wiedzę poprzez udział w szkoleniach i konferencjach. Współautorka artykułu naukowego pt. „Styl więzi, empatia i kody moralne jako predyktory postaw względem zachowań seksualnych okresu dzieciństwa” opublikowanego w czasopiśmie Psychologia Rozwojowa.
Na co dzień współpracuje z Poradnią Zdrowia Psychicznego, gdzie prowadzi konsultacje z dziećmi od 4 roku życia. Pracuje z dziećmi doświadczającymi trudności w radzeniu sobie z emocjami, stresem, nawiązywaniem i podtrzymywaniem relacji rówieśniczych oraz innymi umiejętnościami społecznymi.
W Fundacji SAVANT prowadzi Treningi Umiejętności Społecznych. Diagnozuje pod kątem spektrum autyzmu i ADHD.
Do każdego Pacjenta podchodzi indywidualnie, dostosowując metody pracy do jego potrzeb. Dba o to, aby na wizytach każdy czuł się bezpiecznie, a atmosfera była przyjemna. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.
Iwona Perek
Psycholog, Trener Umiejętności Społecznych TUS, Doradca zawodowy.
Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Ukończyła studia podyplomowe m.in. z przygotowania pedagogicznego, doradztwa zawodowego oraz wczesnego wspomagania dzieci z zaburzeniami rozwoju tzw. WWR.
Posiada Certyfikat Trenera Umiejętności Społecznych TUS oraz I stopnień Integracji Sensorycznej. Ukończyła liczne kursy w nurcie poznawczo-behawioralnym wspomagające rozwój dzieci i młodzieży.
Doświadczenie zdobywała prowadząc Treningi Umiejętności Społecznych dla dzieci w spektrum autyzmu, wieku przedszkolnym, a także prowadząc indywidualne konsultacje psychologicznych w przedszkolu terapeutycznym. Na co dzień wspiera dzieci i młodzież w wieku szkolnym jako psycholog szkolny.
W Fundacji SAVANT prowadzi terapię indywidualną dzieci w wieku 4-12 lat.
Priorytetem w pracy, jak i w życiu prywatnym jest dla niej dobro drugiego człowieka. W relacji z pacjentem dba przede wszystkim na stworzenie bezpiecznych i komfortowych warunków. W procesie terapeutycznym pomaga rodzicom lepiej zrozumieć i dotrzeć do potrzeb ich dziecka.
Miłośniczka Tatr, w wolnym czasie uwielbia podróżować oraz czytać książki.
Jakub Pęski
Psycholog, Trener Umiejętności Społecznych TUS.
Absolwent Psychologii ze specjalnością kliniczną na warszawskim Uniwersytecie SWPS. Ukończył następujące certyfikowane kursy:
-Treningu Umiejętności Społecznych TUS
-kurs pracy z dziećmi i młodzieżą nad stłumioną złością i innymi emocjami
-kurs pracy z rodziną, gdzie występuje przemoc między rodzeństwem
-kurs pracy z rodziną, w której występuje problem z uzależnieniem u dziecka
-kurs terapii z osobą uzależnioną
-ogólny kurs pracy z pacjentem
Doświadczenie zdobywał w Fundacji Terapeutycznej oraz w Ośrodku Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej Dla Dzieci i Młodzieży. Wiedzę i umiejętności nabywa biorąc udział w kursach i szkoleniach.
Prywatnie pasjonat wędkarstwa, sportu, seriali, szachów oraz gier komputerowych i szeroko pojętego świata internetu.
W Fundacji Savant prowadzi terapię dzieci i młodzieży od 8 do 21 roku życia. Odznacza się indywidualnym podejściem, dużą kreatywnością, empatią oraz zrozumieniem.
Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.
Helena Gauza
Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Warszawski ze specjalnością Psychologia kliniczna dziecka i rodziny. Doświadczenie zdobywała w fundacjach jako asystentka na treningach umiejętności społecznych, prowadząc warsztaty psychoedukacyjne zarówno dla dzieci, jak i dla rodziców oraz prowadząc obserwacje psychologiczne w Ośrodku Terapeutycznym Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła certyfikowane szkolenia: trenera TUS (Fundacja Savant), I poziom Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (CTSR) oraz kurs interwencji kryzysowej (ITPB), dodatkowo brała udział w wielu szkoleniach z zakresu pracy z dziećmi i ich rodzinami. Obecnie współpracuje z placówką opiekuńczo-wychowawczą oraz Towarzystwem Przyjaciół Dzieci. Prowadzi indywidualne i grupowe zajęcia dla młodzieży, wspiera opiekunów i wychowawców oraz prowadzi konsultacje psychologiczne podczas warsztatów terapii zajęciowej dla osób z niepełnosprawnościami. W pracy najważniejsza jest dla niej relacja z klientem. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji. Prywatnie miłośniczka muzyki, koncertów, włoskiego jedzenia i morza.